Etykiety są rozwiązaniem pozwalającym na grupowanie, filtrowanie, oraz dodawanie Klientów do nowych próśb o płatność, ze względu na daną im etykietę.

Etykiety znajdziesz w zakładce Klienci, ikona w lewym górnym rogu listy.

Dodawanie i zarządzanie etykietami

Zaznacz Klienta lub Klientów i kliknij przycisk etykiety - wyświetlona zostanie pierwsza zakładka dodawania etykiet:

W tym okienku możesz szukać etykiet (jeśli już istnieją) lub wybrać jeden z dwóch przycisków.

Nowa etykieta:

Przycisk ten pozwala stworzyć nową etykietę. Po wpisaniu nazwy i jej zapisaniu wyświetli się lista wszystkich etykiet.

Teraz, możesz przypisać stworzoną etykietę do zaznaczonego Klienta/Klientów, wystarczy, że ją wybierzesz i klikniesz Zastosuj.

Zarządzaj etykietami:

Po wybraniu tego przycisku otworzy się nowe okienko z opcją szukania etykiety lub dodania nowej. Po wybraniu interesującej Cię etykiety, możesz edytować jej nazwę lub ją całkowicie usunąć.


Zarządzać etykietami możesz także, jeśli nie będzie zaznaczony żaden Klient, wystarczy, że klikniesz wtedy przycisk etykiety w zakładce Klienci.


Wyszukiwanie płatników po etykietach

Kiedy klienci mają już przypisane etykiety, można ich w łatwy sposób wyszukać oraz dodać do nowej prośby o płatność.

W zakładce Klienci oraz Płatności jest możliwość filtrowania klientów po ich etykietach (w prawym górnym rogu).

W przypadku wybrania dwóch lub więcej etykiet pokazywani będą tylko Klienci należący jednocześnie do każdej z zaznaczonych etykiet.


Dodawanie do prośby wielu Klientów z tą samą etykietą


Aby dodać płatników z tą samą etykietą do nowej prośby o płatność, wystarczy kliknąć przycisk Wyszukaj istniejących i wpisać nazwę etykiety, lub zjechać na sam dół listy, gdzie znajdują się etykiety.

Wybranie etykiety i kliknięcie Dodaj Klientów spowoduje dodanie ich do prośby.


Etykiety w zakładce szczegółów Klienta

W szczegółach Klienta jest również możliwość dodania, usunięcia oraz edycji etykiet.

Aby to zrobić należy kliknąć Edytuj.

Następnie wybierz zakładkę Etykiety. Pojawi się ekran bardzo podobny do tego z zakładki Klienci, jego funkcjonowanie jest identyczne.

Aby wprowadzone zmiany zostały zapisane wciśnij przycisk Zapisz


Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?