Czy płatności wykonane przez Twoich Klientów są bezpieczne?

Tak!
ING Bank Śląski jako pierwszy stworzył bankową bramkę płatniczą, pod nazwą imoje, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji wykonywanych przez Twoich Klientów.
W wysyłanych prośba o wpłatę znajduje się link do tej bramki płatniczej, ponieważ dbamy o bezpieczeństwo zarówno środków Twoich Klientów jak i Twoich.

Skąd wiemy na jaki rachunek przekazać Ci wpłaty?

Aby wysłać pierwszą prośbę musisz przejść obowiązkową weryfikację zwrotnym przelewem na 1 zł. Ważne jest, aby wpłata była wykonana z Twojego rachunku firmowego, na który chcesz otrzymywać wpłaty, ponieważ to właśnie ten rachunek będzie po weryfikacji funkcjonował jako rachunek do wypłat.

Zawsze możesz sprawdzić na jaki rachunek przekazujemy środki.
Po zalogowaniu wystarczy wejść w Ustawienia i w pozycji numer konta będzie on widoczny.

Jak wykonać wypłaty środków od Klientów?

Nie musisz nic robić, my automatycznie przekażemy środki od Twojego Klienta na Twój rachunek po wykonaniu przez niego płatności. Status prośby o płatność w serwisie zmieni się od razu na Zrealizowana, a Ty środki na rachunek otrzymasz w następnym dniu roboczym.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?